(BARTIN) Engellilerin yürüyüşü down sendromlu Deha'nın telsiz anonsu başladı
(BARTIN) Engellilerin yürüyüşü down sendromlu Deha'nın telsiz anonsu başladı BARTIN (İHA) - Bartın'da 10-16 Mayıs Engelliler Haftası nedeniyle düzenlenen yürüyüş, engelli Deha Kartal'ın yaptığı telsiz anonsunun ardından başladı. Engelliler Haftası etkinlikleri kapsamında Bartın'da yürüyüş düzenlendi. Belediye Sosyal tesisleri önünde başlayan yürüyüşe, Bartın Valisi Nurtaç Arslan, AK Parti Bartın Milletvekili Yusuf Ziya Aldatmaz, daire müdürleri, kurum amirleri, fiziksel ve zihinsel engelliler ile aileleri katıldı. Polisin yoğunluk güvenlik tedbiri aldığı yürüyüş öncesinde down sendromlu Deha Kartal, alanda gördüğü polislerin telsizinden anons yapmak istedi. Emekli bir polisin oğlu olan Deha, Vali Nurtaç Arslan'ın verdiği onayın ardından polis telsizinden anons yaptı. Yürüyüş güzergahındaki engellerin kaldırılmasını isteyen Deha, polis haber merkezine yaptığı anonsunda, ''Yolumuzu açın geliyoruz şimdi'' ifadelerini kullandı. Anonsun ardından ise programa katılanlar sıraya geçerek, yürüyüşe başladı. Yürüyüşte en ön sıradaki tekerlekli sandalyedeki engellilerin yardımına ise yine engelli tanıdıkları ve arkadaşları yetişti. Yürüyüş Cumhuriyet meydanında, çelenk bırakma merasiminin ardından sona erdi. Program bitiminde ise engelliler yoğun ilgi gösterdiği Vali Arslan beraberindeki protokol ile günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.