iha video arşiv sitesi
Anasayfa / Video Detay

Video Detay

Maaşlarını alamadıklarını iddia eden arkadaşları iskeleye çıktı, o çalıştı

Video Özeti

(KIRŞEHİR) Maaşlarını alamadıklarını iddia eden arkadaşları iskeleye çıktı, o çalıştı

Video Hikaye

(KIRŞEHİR) Maaşlarını alamadıklarını iddia eden arkadaşları iskeleye çıktı, o çalıştı - Hükümet konağı inşaatında 1 ayda 5 işçi inşaat iskelesine çıkarak alacaklarının tahsilini istedi KIRŞEHİR (İHA) – Kırşehir’de yapımı devam eden hükümet konağı inşaatında çalışan 2 işçi, maaşlarını alamadıklarını iddia ederek inşaat iskelesine çıktı. Mesai arkadaşları ise o sırada hiçbir şey olmamış gibi çalışmaya devam etti. Edinilen bilgiye göre, kent merkezinde yapımı süren hükümet konağı inşaatında 2 işçi, bir süredir ücretlerini alamadıklarını öne sürerek iskeleye çıkıp eylem yaptı. Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Bölgede güvenlik önlemi alan polis ekipleri, işçileri ikna etmek için çalışma başlattı. Kırşehir İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin yürüttüğü görüşmelerin ardından G.D. ve S.A. adlı işçiler, bulundukları yerden indi. Şahıslar ifadeleri alınmak üzere polis merkezine götürüldü. Arkadaşları alacakları için mücadele verirken bir işçinin alt katta çalışmayı sürdürmesi ise dikkat çekti. Olayla ilgili inceleme başlatılırken, işçilerin maaşlarını alamadıkları yönündeki iddialar araştırılıyor. Öte yandan hükümet konağı inşaatında son 1 ay içerisinde toplam 5 işçinin aynı gerekçeyle iskeleye çıkarak eylem yaptığı öğrenildi.

Video Bilgileri

KIRŞEHİR, TÜRKİYE

11 Mayıs 2026 20:50:47

Asayiş


Abone Servisi

Abone Servisi
+90 (212) 454 3303


facebook twitter

Yorum Ekle