(HATAY) Alevlere teslim olan otomobil kullanılamaz hale geldi
(HATAY) Alevlere teslim olan otomobil kullanılamaz hale geldi HATAY (İHA) - Hatay'ın Dörtyol ilçesinde seyir halindeyken alevlere teslim olan otomobil kullanılamaz hale geldi. Edinilen bilgilere göre yangın; Payas - Dörtyol otoyolu üzerinde yaşandı. Otoyolda seyir halinde olan otomobilin motor kısmından alevler yükselerek yanmaya başladı. Kısa sürede alevlere teslim olan otomobilin yandığını gören sürücü, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirilmesi üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Kısa sürede bölgeye intikal eden Hatay Büyükşehir Belediyesine bağlı itfaiye ekipleri, yangına müdahale ederek söndürüldü. Çıkan yangından dolayı araç kullanılamaz hale geldi.