(KAYSERİ-ÖZEL) Fenerbahçe taraftarı, hayalini kurduğu evi yaptı
(KAYSERİ-ÖZEL) Fenerbahçe taraftarı, hayalini kurduğu evi yaptı - Galatasaray taraftarı boyacılar, evin duvarını sarı laciverte boyadı KAYSERİ (İHA) - Kayseri'nin Develi ilçesinde yaşayan Metin Arslan; çocukluğundan bu yana tuttuğu takım olan Fenerbahçe'nin renklerini yaptırdığı evin duvarına boyattı. Arslan, "Küçükken radyondan maçını izlediğimiz takımın bu şekilde eserini yapmak çok şükür nasip oldu" dedi. 49 yaşındaki Metin Arslan; ilçeye bağlı Çomaklı mahallesinde yaptırdığı evin dış cephe duvarlarını sarı laciverte boyattı. Çocukken hayalini kurduğu evi yaptırdığı için mutlu olduğunu kaydeden Arslan; evi sarı laciverte boyayan işçilerin ise Galatasaraylı olduğunu kaydetti. Arslan; "Çocukluktan beri Fenerbahçeliyim, bu şekilde bir yapma hayalim vardı. Çok şükür onu gerçekleştirdim. Küçükken radyondan maçını izlediğimiz takımın bu şekilde eserini yapmak çok şükür nasip oldu. İyi bir Fenerbahçe taraftarıyım. Bu evin dış cephe boyasını yapan arkadaşlar fanatik Galatasaraylı. Buraya gelip Fenerbahçe armasına karşı toprakla uğraşmak hoşuma gidiyor" dedi. Temiz bir şampiyonluk istiyorum" Fenerbahçe'nin uzun süredir şampiyon olamadığını da belirten Metin Arslan, bu sezon şampiyonluktan umutlu olduğunu dile getirdi. Arslan; "Fenerbahçeli olarak bileğimizin hakkıyla şampiyon olmak istiyorum. Şaibe olmadan, hakemlerin etkili olmadığı, siyasetin futbolun içine girmediği bir şampiyonluk istiyorum. İnşallah bu şampiyonluğu da bu sene kazanacağız" diye konuştu.