(BOLU) Otoyolda tır alev alev yandı
(BOLU) Otoyolda tır alev alev yandı BOLU (İHA) - TEM Otoyolu Bolu geçişinde seyir halindeyken motor kısmından alev alan tır, tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Olay, TEM Otoyolu Bolu geçişi Dağkent mevkiinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Ankara istikametine doğru seyir halinde olan ve sürücüsünün ismi henüz öğrenilemeyen bir tırın motor kısmından dumanlar yükselmeye başladı. Durumu fark eden sürücü, aracı hızla emniyet şeridine çekti ve durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Sürücünün araçtan inmesinin hemen ardından büyüyen alevler, kısa sürede tırın kupasını ve dorsesinin bir bölümünü sardı. Otoyolda seyreden diğer sürücülere korku dolu anlar yaşatan yangında, alevler adeta geceyi aydınlattı. İhbar üzerine bölgeye kısa sürede ulaşan Bolu Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, alev alev yanan araca müdahale etti. Ekiplerin yoğun çalışması neticesinde yangın tamamen kontrol altına alınarak söndürüldü.