(SAMSUN) Kazada ölen emekli komiser, son yolculuğuna uğurlandı
(SAMSUN) - Kazada ölen emekli komiser, son yolculuğuna uğurlandı SAMSUN (İHA) - Samsun’un 19 Mayıs ilçesinde meydana gelen trafik kazasında hayatını kaybeden emekli komiser Erdal Bereket(53), düzenlenen cenaze töreniyle son yolculuğuna uğurlandı. Kaza, dün 19 Mayıs ilçesi Dereköy mevkisinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, 53 yaşındaki emekli komiser Erdal Bereket'in kullandığı motosiklet, kavşaktan yolun karşısına geçmeye çalışan Mustafa Karaçoban yönetimindeki kamyonla çarpıştı. Çarpışmanın şiddetiyle motosiklet kamyonun iki tekeri arasına saplanırken, Erdal Bereket olay yerinde hayatını kaybetti. Kazanın ardından olay yerine sevk edilen ekipler tarafından bölgede güvenlik önlemleri alınırken, Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından Bereket’in cenazesi otopsi işlemleri için 19 Mayıs Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Hayatını kaybeden emekli komiser Erdal Bereket için bugün 19 Mayıs ilçesine bağlı Beylik Mahallesi’nde cenaze töreni düzenlendi. Beylik Camisi’nde öğle namazına müteakip kılınan cenaze namazının ardından Bereket’in naaşı, aile kabristanlığında toprağa verildi. Cenaze törenine 19 Mayıs Belediye Başkanı Osman Topaloğlu, Samsun İl Emniyet Müdürlüğü ve 19 Mayıs İlçe Emniyet Müdürlüğü personelinin yanı sıra, Bereket’in ailesi, yakınları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Meslektaşları ve sevenleri, emekli komiseri son yolculuğunda yalnız bırakmazken, cenazede duygusal anlar yaşandı. Uzun yıllar emniyet teşkilatında görev yapan Erdal Bereket’in vefatı, ailesi ve meslektaşları başta olmak üzere ilçede büyük üzüntüye neden oldu.